fredag 27. mars 2015

19: Påske

Påske

Snart kommer påske, og jeg skulle vist være mer kreativ med innlegget mitt denne gangen. Denne gangen kan jeg ikke bare gamea Skyrim og ta et par bilder. Men hva kan jeg da gjøre; finnes det noe annet enn spill som en kan skrive om på en blogg?! Jeg spør meg selv dette imens jeg prøver å finne noe, (spill), som jeg klarer å skrive et blogg innlegg om.

Først prøvde jeg å oppsøke et spill fra Steam. Så jeg går til Steam og jeg tenker: "Har du et påskespill". "Ja" svarer Steam glad, mens han prøver å selge meg spill på salg. Men når jeg ser på de spillene han har, ligger det bare et par sonic spill og total war serien. Jeg blir skuffet. "Steam har løyet til meg igjen" tenker jeg etter jeg putter total war: shogun 2 i handelkurven.

Men siden prøver jeg å finne svar ifra Nintendo. Jeg besøker emulator verden, og jeg tenker: "Miyamoto, lager av alt det beste ifra Nintendo, kan du venligst gi meg et påskespill for å skrive om på bloggen min". "Ja" svarer Miyamoto. Jeg er forvirret og jeg spør, "Hvilket spill da?". "Legend of Zelda: Ocarina of time" svarer Miyamoto, "se etter Cukoos". "Mener du hønene" spør jeg, men siden husker jeg poenget med påske: Egg! Og selvfølgelig er høner opprinnelsen til egg. "Ja, selvfølig Miyamoto. Selvfølgelig skal jeg gå til Legend of Zelda og finne hønene".

Så jeg reiser til Mupen 64 emulatoren, og setter i gang "Ocarina of time". Jeg går til Kakariko village og finner hønnene.


Selvfølgelig er dette svaret på oppgaven. Jeg kan altid stole på gaming. Takknemligvis, fordi jeg klarer ikke å bli inspirert av noe annet.


"Gaming er altid svaret", sier andre stemmen i hodet mitt. "Du kommer altid til å kunne stole på gaming". "Fordi gaming er altid relevant".


"RELEVANT"


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar